någon som håller med mig?!

Allt i en kyckling smakar kyckling.

Varför är det så många som säger emot mig i den punkten?! Nästan alla!  =O

Jag tycker iaf såhär:
      Allt i en kyckling smakar kyckling, därför att allt i en kyckling ÄR kyckling. Kycklingen består bara av olika smaker, men som alla på sitt vis smakar kyckling. Det är bara vi människor som har skapat oss uppfattningen om att det är just köttet (som är det enda vi äter) har själva kycklingsmaken, benen smakar ben, brosk smakar brosk osv. Och visst. Ben är ju ben och smakar väl förmodligen ben (om man nu känner för att äta det). Men det är ju kycklingben, efterssom det är i kycklingen!! Därför smakar det kyckling !!

Okej, ni kanske inte fattar vad jag menar.
     Men om ni håller med mig så säg gärna till. Jag behöver fler på min sida. xD
Och om ni inte håller med mig, så spelar det ingen roll vad ni än säger. jag tänker hålla fast vid min kycklingteori! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0