sleeping

                  Jag är trött !

Sitter här hemma alldeles själv och är jättetrött. Känner att jag nog borde sova snart. Finns ändå inget vettigt att göra uppe. Ändå sitter jag här. Och kommer förmodligen göra det någon timma till. Det brukar bli så. Sovande vaken typ.

Imorgon (eller idag kanske man ska säga) är det påskafton. Det känns verkligen inte som det är det. I år känns det som om påsken helt plötsligt bara kom. Annars brukar man ju gå och vänta. I alla fall litegrann.
Påsken är trevlig tycker jag. Man äter massa godis, umgås med släkt och vänner och har det allmänt bra. =) Vad som förgyller allt ännu mer är att det är vår! Det är så underbart när värmen kommer!


Idag (igår) har jag ätit tre kinderägg. Det var gott. Men leksakerna var tråkiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0