ojojoj

Väldigt längesedan jag skrev här senast.. Men jag har inte haft nåt vettigt att skriva om.. Inte för att jag har det nu heller men, försöker iaf ^^

Sitter just nu hemma hos min pappa, Det är riktigt PISSväder ute.. Ösregnar typ hela tiden.. det märks ju inte precis att det är sommarlov. Nog för att det är mindre än en vecka kvar på sommalrovet men, man hade ju gärna velat ha lite finare väder så man kunde njuta in i det sista.. men nehej. hela den här sommaren har ju varit riktigt pissig =( regnat typ hela tiden.. så man är ju inte särskilt brun =( urrrk! man blir så sugen på att åka utomlands så det är inte klokt!! (vilket min kompis är just nu.. hon är i Grekland!!! Blää, jag blir så avundsjuk! =@)
menmen....

Ha det trevlans =)
kjb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0