äntligen

nu är allt äntligen över!!! Inget kvar i skolan nu! och snaart är det lov! =D

fick föresten MVG på engelskatalet!! =O Det var första gången i hela mitt liv jag fick mvg på ett tal! (alla ämnen inräknat!) Jag blev skitförvånad men såå glad när min lärare sa det!
Jag fick göra mitt tal först, för jag var frivillig! Det var tur, annars hade jag nog blivit ännu nervösare, och förmodligen pratat skitsnabbt. Nu var jag ganska lugn, och pratade i helt okej takt. (även om det kunde gått lite långsammare)

Kinesiskan idag gick också hyffsat bra tror jag. Det finns nog till och med chans för vg.. Men jag kanske inte ska hoppas för mycket ^^

Iaf.. idag fick jag även reda på resultatet på teknikutveckling och företagande - provet. Jag fick mvg =D och min lärare sa att jag var den som fick bäst av dem som gjorde provet på den dagen man skulle göra det! =D ( det var nämligen några som var sjuka den dagen, och då fick de göra det senare.. De fick samma/bättre resultat än mig. men min lärare sa att det ändå var bättre gjort av mig, eftersom de som gjorde det senare fått tips om vad som var med av alla oss som gjorde det originaldagen)

Förlåt om jag låter skrytsam eller så... Men jag är så glad just nu!! =D =D =D

P.S. tycker synd om alla er som har era engelskatal imorgon. Vet hur ni känner just nu! D.S.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0