:)

Nu sitter jag med mina älskade läxböcker igen. ( att de är stängda behöver väl kanske inte nämnas) Nu känns det ändå som om det börjar fastna liite iaf. Men det kommer väl inte vara tillräckligt. Dummadumma prov imorgon! =(

Nog om det. Idag var alla ettor ute på en vandring i skogen. Gick låångt. =P En lärare sa att det var ungefär en mil fågelvägen (!!) mina ben är lite trötta nu.. ;) Jag var ändå i en go grupp =) Trevligt folk, så det var bara skojigt. Trots att man gnällde en del i de värsta uppförsbackarna. ^^


                                            
            Här står vi och kikar på kartan.         Det är jätteroligt att vandra. ;)


Idag har jag även köpt en motorcykelhjälm =D Eller, den var till mig, men jag betalade inte själv. Det är ju det man har föräldrar till liksom. ;) hahah. Väldans trevligt iaf. =) Ska bli grymt kul att åka iväg vid pingst. =D

nope...... nu måste jag fortsätta med den underbaara naturkunskapen! BLÖH

byebye

Kommentarer
Postat av: Gustav Lökring

Är inte Paulina för gooo eller?! :D:D

2007-05-17 @ 00:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0