helg

Idag är det onsdag (egentligen torsdag eftersom klockan är 00.30) och nu är det heelg. så UNDERBART. =D =D
fyra dagar ledigt och sen måndag-tisdag är jag i varberg med klassen. Det ska bli skoj. =) Iofs massa studiebesök och sånt tjafs men det blir nog trevligt det med. =P Jag och några till ska vara så kallade BT-gruppen under tiden. Vi ska ta massa kort hela tiden, och sedan ska vi skriva en artikel om hela resan och så ska vi förmodligen skicka in den till Borås Tidning, så de får publicera den. Liite läskigt, men ändå skojskoj =D

Nu börjar jag längta efter min säng, så det får väl bli sova om en stund. Ha det fint =D

Kommentarer
Postat av: Gurra G

vadå flax att åka till varberg mitt under skoldagar ;)
Hoppas att arbetet blir bra iaf!:D
ps, nu är ja (äntligen! ) hemma igen! :P

2007-05-20 @ 19:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0