måndag.

HIPP HURRA !!! jag älskar måndagar! NOOOOT. grr.

och idag är det till råga på allt studmåndag. =P Men jag studar som vanligt inte så mycket som jag borde.. Men är ändå hyffsat klar med svenskan, så nu sitter jag och räknar matte. Eller inte precis just nu, för nu skriver jag ju här. men jag gjorde det nyss, och kommer snart göra det igen.
Idag ska jag nog gå och lägga mig hyffsat tidigt. Har ont i huvudet. =( Som vanligt på måndagar. HATAHATA måndagar!!!!!

Usch. Det är verkligen heelt sjuukt vad mycket vi har i skolan nu :O Man mår illa bara man tänker på det. Och vissa stunder känns det som om man svill lägga sig ner och dö bara. blööh.

Titta här bara: ( tyck SYND om mig!!!! )


v.19
Tisdag: nationellt prov Matte A + utkast orsaksanalys
Torsdag: nationellt prov Matte B
Fredag: nationellt prov Matte A + inlämning orsaksanalys

v.20
Onsdag: Naturkunskapsprov + inlämning mänskliga rättigheter ( 4 sidor!! )

v.21
Måndag-tisdag: projektresa (vilket iofs är ganska kul, förutom att jag och några till ska skriva nån jävla artikel om alltihop!!)
Torsdag: läst i Mosippan
Fredag: Kemiprov (typ hela boken =O)

v.22
Tisdag: läst i mosippan
Onsdag: Kinesiskaprov
Torsdag: prov på Mosippan

v.23
redovisning samhällskunskap

Fattar ni att jag är stressad eller?!?!?!? Jag lääängtar Så GRYMT mycket till lovet nu så jag tror jag dör. =O


Här är några bilder jag fixade i photoshop. (bloggen retas inte med mig idag =D) Och jag vet, jag är ego. :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Tycka synd om varandra kanske hjälper=P? Snygga bilder=)

2007-05-08 @ 16:27:22
Postat av: tea

http://telicious.blogg.se/1178732627_utmaning.html#comment

2007-05-09 @ 20:25:29
URL: http://telicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0