trött?!

VARNING VARNING ! (fråga mig inte varför) ^_^

Idag har det varit en väldigt trevlig dag. Har hunnit med massor med saker, men inte det jag egentligen behövde göra.. Nämligen plugga. Så det får väl bli plugga som en gris imorgon. JIPPIE!

Dagen började med att jag gick och la mig. Haha, nae kanske inte riktigt så. men nästan iaf. Jag gick och lade mig 04.50 igår (idag egentligen då..) Somnade ganska med en gång, alltså runt 5. Det var kanske inte det vettigaste jag gjort, för jag hade bestämt mig för att gå upp tidigt idag. Och då fick jag ju göra det. Så jag gick upp klockan nio igen. Efter fyra timmars intensiv sömn. ^^ Det nästan helt otroliga var att jag ändå kände mig pigg. Men efter att jag kikat en stund på tv, märkte jag hur jag började bli sömnig, så då tänkte jag att nu får jag allt rycka upp mig. Så då satte jag mig vid datorn istället (hahaha, vilken "uppryckning") Där försökte jag skriva lite på svenskaarbetet, men det gick bara inte så jag gav upp. Så jag satt och ugglade framför photoshop. Försökte lära mig hur man gör. Och jag lärde mig lite faktiskt. Blev otroooligt fina bilder. hahaha.  (nu skulle det finnas ett vackert exempel här, men eftersom min kära lilla blogg retas med mig så gör det inte det... )
    Vid typ 11 ringer min söta mormor och frågar om jag vill äta middag hos dem. Jag svarar glatt JA. (eftersom jag annars säkert hade käkat kakor till middag.)
Jag ugglar ett tag till vid datorn. Tar sedan en underbar dusch. =) Och efter det går jag till ica och köper ett kontantkort. Sedan "bär det av" till mormor och morfar. Det tar en hel kvart att gå dit. =P
Maten var otrooligt mumsig. Kyckling :D

Efter någon timma så åker vi till mammas nya (där mamma och min lillebror redan är). Där fortsätter jag äta. Fast bara typ två potatisar och en köttbulle eller nåt.. =P

OBS! Nu kommer det bästa på dagen. Åkte motorcykel med mammas nya i 2,5 timmar. =D Det var megaskojigt. =P Asså, jag körde inte eller så. utan jag åkte med honom. =) wihoo.

Och som sagt.... denna dagen skulle vara till för pluugg. Men så blev det liksom inte.. OOPS, I DID IT AGAIN! (struntade i plugget alltså...) Hm... Vad ska vi ta oss till med den där ELÄNDIGA Paulina.. ;)


Ha det underbart FOLK. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0