wihoo.

Nu är ytterligare en helg över. Och jag har som vanligt "inte hunnit" plugga så mycket som jag tänkte att jag skulle gjort. =P Men jag har hunnit med en massa annat. ;) typ spelat tvspel - jätteroligt! - och så kikade jag på eurovision song contest. Vilken var en grym besvikelse. Blää. HELT FEL bidrag som vann. Jag hejade på Finland! ;)
Jag har även hunnit med att vara på konfirmation. Det var trevligt. Och det var väldigt god smörgåstårta efteråt. (A) Åt nog kanske lite för mycket. Men liksom, man äter ju inte smörgåstårta alltför ofta, så man får passa på. haha.

Idag har jag även övningskört för första gången! Det gick riktigt bra faktiskt. =P bara runt 20 kärringstopp på 1,5 timma eller nåt. ^^ hahaha. nae, visst, det blev en del såna men det var ju faktiskt första gången jag körde.  Jag blev hyperstressad när det kom två bilar bakom mig i en liten korsning. Men jag överlevde! (och bilen också) ;)

Nu måste jag stuuuda. Ha det fint folk! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0