måndag

Idag har det varit en rätt trevlig dag =)
Jag har fått tillbaka mitt älskade busskort, eftersom jag hade tappat det i en kompis bil i lördags.
Skolan var inte alltför jobbig heller, sovmorgon plus massa roliga experiment på fysiken förgyllde liksom dagen ^^
Idag har jag även köpt hultsfredsbiljetten! =D känns grymt gött att det är bestämt att vi ska åka nu! men det finns numera ett antal mindre kronor på mitt konto. ^^ men vad gör man inte för att få åka på festival. haha.
Jag har även hunnit med att leka lite med nyingarna på Hyberg; inte alltför ansträngande, och efter det så var jag på elfsborgsmatchen. Elfsborg vann med 3-0 mot AIK. såå grymt gött :D Elfsborg var skitbra hela matchen med, så det var riktigt kul att kolla. och Ishizaki gjorde mål även denna matchen. =D han är gryym ;)


Idag är det ett halvår sedan du lämnade oss. Trots att vi inte var lika nära vänner då som när vi var små, så känns det otroligt tomt. Jag kan verkligen inte förstå varför livet är så orättvist.
R.I.P. Sebastian
jag kommer aldrig glömma dig!



Your words make me whole again,
those eyes cannot ever lie, you're so divine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0