fredag

Inatt drömde jag den konstigaste drömmen någonsin! Var grymt förvirrad när jag vaknade vill jag lova.
Jag var med två av mina kompisar (som jag känner i verkligheten, men som jag aldrig brukar hänga med). Det visade sig att jag hade blivit mördad, men jag var fortfarande där liksom. Och jag och mina två kompisar hjälpte till med mordutredningen. Det var bara det att jag egentligen visste vem mördaren var. Det var en av de kompisarna jag hängde med! Men det sa jag aldrig till någon. Sedan verkade det ändå som om polisen var någon på spåren, och jag och mina kompisar skulle åka till poliserna. Men då sitter han, som jag visste var mördaren, i baksätet och skriver 3 st sms till mig. Jag kommer inte ihåg vad det stod, men det var rätt självsäkra sms, så jag blev arg och blängde på honom, samtidigt som jag inte kunde fatta hur han kunde tro att han inte skulle åka fast.
När vi väl hade kommit till poliserna, så kidnappar dock min kompis (mördaren) mig, och åker iväg med mig slängd i baksätet. Därifrån hör jag hur de på radion säger nånting om att jag kidnappats, och om någon ser en bil som ser ut så som den vi åkte i, så skulle de höra av sig. Samtidigt så håller jag på att banka på fönsterrutan för att försöka få någon i bilarna bredvid att fatta att det är vi, och jag ser hur de håller på och pekar på mig.
Efter det så vaknade jag... En aning förvirrad. ^^ När jag sedan somnade om igen, drömde jag ännu fler skitkonstiga drömmar. men dem orkar jag inte skriva ner här (Tack för det, tänker ni säkert nu^^)

Idag har det iaf varit en riktig slapp dag. Förutom en liten sväng till stan. Jag följde med mamma och Johannes, eftersom Johannes skulle klippa sig. Då passade jag på att köpa en ny väska. ingen speciell alls, sån sort jag gillar. enfärgad, inget märke. Helt perfekt ^_^

Sedan så åkte Johannes med pappa till nån de skulle hem till på kvällen, och jag och mamma åkte till Hemmakväll (töntigaste namnet någonsin) och hyrde två filmer, sedan köpte vi glass och vindruvor på Ica Maxi.
Sedan blev det chillkväll för hela slanten :)

Förövrigt.... så tror jag att det börjar bli emovarning för mig på allvar =P Nu har jag till och med svarta naglar. =O
Too bad för alla er som inte gillar emos. ;)

Nej, nu måste jag sova. Är massa mycket trött ^_^
Hejsvejs.

Life is a road I wanna keep going.
Love is a river I wanna keep flowing.
In the end I wanna be standing,
At the beginning with you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0