natt

Ja, nu sitter jag här mitt i natten och skriver igen... Att jag aldrig tar mig för att göra det mitt på dagen någon gång? Mina hjärnceller är ju inte så aktiva mitt i natten, så därför blir det ju alltid lite halvdant sådär... men ja. hoppas ni överlever, annars får ni väl helt enkelt ta och skita i att läsa ;) om ni inte vågar riskera att dö av uttråkning eller så.

men ja.. jag kanske skulle ta och skriva vad som hänt sen sist.. I söndags åkte jag till Stockholm med delar av familjen. Det var riktigt trevligt faktiskt.. Var hyperturistiga hela tiden. Men sån behöver man va ibland också ;)
Var även på Elfsborgsmatchen mellan IFE och AIK. Riktigt bra match, Elfsborg vann med 2-0 och Ishizaki blev utsedd till matchens lirare. kan inte bli bättre ^_^
Eftersom jag är så seg i huvudet just nu.. så orkar jag inte berätta allt annat vi gjorde för jag har precis dratt hela historien på bilddagboken, så om ni är intresserade så kan ni ju kolla där: paulinab.bilddagboken.se

I alla fall, så har jag jobbat nu tre dagar. Börjat klockan 7 på morgonen, vilket betyder att jag har fått gå upp halv 6 för att hinna med bussen som går tio över 6 från mig. Sedan stå på busstorget och frysa i en kvart, halvt somna på buss 155 och sen jobba järnet till klockan 4. Idag slutade jag dock klockan 3 redan, för hade ingen lunchrast. riktigt skönt. Men nu är jag lite allmänt trött och gnällig, så tänkte sova snart :)

Japp, jag vet att det här inlägget förmodligen blev det tråkigaste på länge, men jag orkar inte anstränga mig mer än så idag (a)

That's it. pusshej

Standing alone with no direction,
How did I fall so far behind?
Why am I searching for perfection,
Knowing it's something I won't find.

Kommentarer
Postat av: J-S

Du vill ha Ishi :O haha turista i den så kallade "kungliga hufvudstaden" är väl ok:P men INTE i Göteborg! haha

2008-08-16 @ 00:22:29
URL: http://partyforone.blogg.se/
Postat av: P

hahaha, vill jag ju inte alls! Men han är grymt bra! ;)

Haha, njae. göteborg börjar väl bli uttjötat, trots att jag knappt vet hur det ser ut där.. jag älskar mitt dåliga lokalsinne ^^

2008-08-16 @ 00:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0