not soon enough.

om exakt 91 dagar fyller jag 18. Det är nästan exakt 1/4 år! Fattar ni hur lång tid det är?! Grr. Jag känner mig så himla liten nu när nästan alla mina kompisar är 18. buhuu!
Visst. det finns en fördel med att det är ganska lång tid kvar, och det är att min övningskörning går mer bakåt än framåt just nu. Har knappt kört nånting alls. Har varken orkat, haft tid eller lust till det. Men måste väl skärpa till mig snart, så jag får mitt körkort innan jag blir 40 åtminstone ^_^

Idag har det iaf varit värdelöst väder. Har regnat hela dagen. Och inte lite heller, det har fan öst ner! Jag tyckte lite småsynd om den stackars jäveln som var ute och klippte gräset härutanför imorses när det regnade som mest. Men han fick väl förmodligen betalt för det, så var nog inte så synd om honom i alla fall. Men jag är ju omtänksam av mig liksom, så jag tänker ju på mina medmänniskor xD
Var även på matchen mellan Elfsborg och GAIS idag. Ingen jättekul match faktiskt, men Elfsborg vann åtminstone, med 1-0. Men trist att det regnade, och så var det nån jävla gubbe som satt bredvid oss som luktade PISS. så sjukt äckligt! Jag gillar verkligen inte folk som inte har förstått det där med att duscha. Hmpf!

Men aa, dags att sluta gnälla. Imorgon bär det av till Landvetter med John för att träffa Hampus. Sen blir det bio i självaste Göteborg med de båda pojkarna. Ska bli trevligt :)

Be yourself, but make sure you fit in.
That's freaking life.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vi ska försöka att inte ta på dig hela tiden ^^

2008-08-04 @ 22:41:45
Postat av: P

hahaha! det var ju bra ^^

2008-08-04 @ 22:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0