schalalala

Idag vaknade jag 5.30 och var jättepigg. Så jag gick upp, gick på toa och drack ett glas vatten. Men jag tyckte inte att det var någon idé att gå upp riktigt så tidigt, för då hade jag förmodligen däckat redan innan kl. barnprogram på kvällen. Såå, jag gick och lade mig igen, och somnade innan jag knappt hunnit tänka klart tanken "Varför är jag inte så här pigg på morgonen när jag verkligen behöver det?".
Andra gången jag gick upp idag var vid typ kvart över tio. Det betydde att jag precis hade missat Blue Water High. Ohno! Jag som följer den serien!! Har ju sett hela 3 avsnitt av 23! ;)
I alla fall, jag åt frukost, duschade och städade lite i mitt rum (duktigt va?). Sedan kom Malin hem till mig :) Vi nördade ett tag vid datorn, och sedan lagade vi en delikat middag till oss själva och min bror. köttbullar och makaroner blev det. Givetvis mjölk till detta ;) Sedan bar det av ner till stan för att gå på bio med Malins bror :) Vi såg Narnia: Prins Caspian. Den var jättebra =D Och de båda brorsorna (eller kungarna kanske jag ska säga^^) hade blivit betydligt snyggare nu, än vad de var i första filmen, då de såg rätt barnsliga ut ;) Haha. Och Prins Caspian var ju inte direkt ful han heller ^_^




och det var min dag :) smile


You're my friend, my friend. but I want you, my friend, to be more than just my friend.
That's freakin' complicated ;)


Kommentarer
Postat av: J-S

Jag måste bara fråga, Behövdes ditt rum verkligen städas?:O vilken röra det måste ha vart, hade något på skrivbordet ramlat ner på golvet så att allting behövdes skuras kliniskt rent eller?:P hahah förlåt;)

2008-08-08 @ 22:34:23
URL: http://partyforone.blogg.se/
Postat av: P

Jooooooohn!! Nu var du dum!! Det behövdes faktiskt städas! var jättedammigt ju! :( Jag är INTE pedant, faktiskt!!!!

2008-08-09 @ 00:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0