söndag

Idag sov jag läänge! Jag hade tänkt gå upp senast tio, men det blev inte så ^^ Gick upp vid halv ett istället xD
Hade verkligen inget planerat för dagen, tänkte att jag skulle ta och träna lite på friskis, men de hade tydligen inga pass överhuvudtaget idag, så det sket sig. Attans, nu när jag äntligen tänkte anstränga mig lite. Men jag bokade iaf ett spinningpass till på torsdag :)

I alla fall, när jag gått upp satte jag mig och nördade vid datorn ett tag. hittade lite högskoleprogram som verkade kul, så får väl kolla mer på dem sen efter trean om de fortfarande är intressanta ;)
jag kollade även lite efter en tv på internet, och så hittade jag en som jag kollat på innan, som var lite billigare nu. Blev grymt sugen på att köpa den, så då bestämde jag mig för att göra det ^^ Så jag, mamma och Åke gick ut för att åka till netonnet, men då tyckte Åke att jag skulle övningsköra dit. Jag hade inte kört på några månader nu, så jag blev värsta nervös, tänkte att det inte skulle gå. Men Åke gav sig inte, så jag fick köra helt enkelt. Och det gick faktiskt skitbra! Så körde omkring en del, körde till Hedvigsborg, och kom in på nån skitlång grusväg mitt inne i skogen. Sen körde jag runt lite till, hamnade i Rydboholm utanför jobbet, och där övade jag lite dragläge och så.
Sedan körde jag till netonnet, inhandlade en 32" LG =D Riktigt nice. Men sen när jag skulle köra hem igen, gick det inte liika bra! Eller, det gick bra ända tills jag försökte köra i en korsning med för hög växel. Inte jättebra, blev ganska skumpigt, och sen kärringstopp MITT i den jävla korsningen! Fyfan vad hemskt det var. En annan bil fick stanna och vänta mitt på vägen och massa sånt! :( Buhuu!

Men ja, nu är jag glad igen :) Har satt upp tv:n och kollar lite halvt på Gladiator. Riktigt bra film :)

Förövrigt så har jag upptäckt ett nytt *tycka massor om-band* Det heter Boyce Avenue. De har en helt sjukt bra låt som heter Not Enough. Lyssna på den!!! Jag älskar den!! :)

tackförmig. pusshej


All the while just thinking about now.
In time we're gonna see how this works out.
We just need a place where we can hide.
To try and find some reason in our lives.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0