oh happy day

Idag var det träning för tredje dagen i rad. Känns riktigt gött faktiskt =) Men nu blir det nog inte träning förrän på söndag eller måndag igen. För imorgon bär det av till Liseberg med några i klassen! Ska bli riktigt kul! Har inte varit där på två år =O
Innan Liseberg är det iaf skola. I en hel timma! Börjar kl 9 och slutar 10. heelt okej faktiskt! Sen blir det chill i några timmar innan vi tar tåget halv två till Göteborg :)

Idag är jag glad :D Har varit en väldigt väldigt vanlig dag idag. Men är ändå så grymt glad :) grreat!
Och nu ska jag titta på filmen Spiderwick innan jag ska sova. =) Min lillebror sa att den var bra, så får väl hoppas på det.

SMILE

There you are with your perfect way.
You've got that little shine in your eyes.
To hear one word would make my day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0