Left on the sidewalk

Imorgon är det julafton, och jag måste faktiskt helt ärligt säga att jag längtar lite. Jag har inte längre den panik över julen som jag hade för ungefär en månad sedan. Nu är nämligen alla julklappar inhandlade och inslagna, jag vet vad jag ska ha på mig (vilket faktiskt brukar vara ett av panikobjekten) och jag behöver inte fundera över matlagning eller nåt sånt över huvud taget. Det finns vill säga inget mer att ha panik över! Förutom möjligtvis att jag är jätteförkyld. Har ont överallt, känner mig febrig, näsan rinner och känner bara för att sova. Verkligen jättekul dagen före julafton. Men jag tänkte att jag spenderar större delen av den här dagen i sängen framför tv:n med massa One Tree Hill avsnitt så kanske jag mår lite bättre imorgon. Och om jag inte mår bättre imorgon får jag väl i värsta fall ta mig en liten powernap under Kalle Anka. Ingen har ju dött av att missa det..

*tycka-synd-om-mig-själv*

Whenever I see you I need more
And I want you to stay 'til the end
One look at that smile and I'm all yours
Will you just smile at me again

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man hade dött av att missa kalle anka, kan jag säga att jag hade varit vääääldigt död nu! ;D Haha!

2009-01-08 @ 23:13:11
Postat av: paulina

hahah :D

2009-01-09 @ 16:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0