Too much time without you.

Julstämningen börjar komma lite smått... Bakning av pepparkakor hemma hos mormor idag bidrog litegranna, men det är långt ifrån nån riktig julstämning ännu. Har lite smått ångest över att jag inte vet vad jag ska köpa för några julklappar än också.. Men det löser väl sig. Årets julkalender är inte heller världsbäst. Inte ens snö nånstans?! De är för fan inomhus hela tiden! Vad är det för skit?!? :(

Igår var jag och några kompisar i alla fall och kollade på Bullet For My Valentine i Lisebergshallen! Galet bra! =D De spelade dock bara i en timma, vilket var lite tråkigt! De hade gärna fått spela några låtar till. Och jag önskade att de skulle spela "All These Things I Hate" som var den första låten jag hörde med dem, men nepp det gjorde de inte. Men förövrigt var det otroligt bra :D
Det var så fruktansvärt varmt bara! Man svettades typ värre än på ett spinningpass ;) Och faktumet att man i princip stod på varandra gjorde det ju inte direkt mysigare! Kände att det var ju tur att man inte skulle på dejt efter konserten, då hade man förmodligen skrämt iväg den stackars människan så fort man kommit i närheten. haha ;)
Jag träffade även några kompisar som jag inte träffat på länge.  trevligt trevligt :)

             


Nu blir det snart sova, vilket jag egentligen borde gjort för ungefär 2 timmar sedan. Jag förstår verkligen inte att det kan vara så svårt att gå och lägga sig.. För egentligen är det ju väldigt mysigt att sova :)


I've been far away, When I see your face, My heart bursts into fire.
Hearts burst into fire.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0