monday

idag gick jag och anna hem från skolan.. kände mig väldigt duktig måste jag säga. Har även bestämt att jag ska gå hem på onsdag, torsdag och fredag också. Allt för att jag ska slippa köpa nytt busskort nu innan lovet.. Känns så himla onödigt att förlora nio dagar liksom.. Det kostar ju ändå en del med busskort. =)
Det som känns väldigt tungt är iofs att jag kommer vara i skolan halv åtta på fredag när jag egentligen börjar 9.10. Bara för att jag ska åka med mamma på morgonen.. som tur är så kommer anna också komma så tidigt.. Så vi får väl sätta oss i nåt hörn och studa lite. ^^ Eller kanske sova.. xD

Nej. jag borde väl kanske sova nu iaf.... eller egentligen plugga. Har kinesiskaglosor till imorgon. suck =(  Den här veckan är de riktigt jobbiga. Det är jättemånga som är lika varandra, så man bara blandar ihop alla! Argh! jag blir så trött på den där jäkla kinesiskan!! Menmen.. jag får väl skylla mig själv som valde GPT. Jag tror iofs faktiskt att resan till Kina i trean kommer vara värt alla timmar av kinesiskastud. Men det är ju ett tag kvar till det...
Jag hoppas iaf att jag kan glosorna hyffsat bra nu.. för nu tänker jag sova! Sov inte alltför många timmar inatt, så är ganska trött nu... Jag hatar när man ligger i sängen och är jättetrött, men kan ändå inte sova.. Det är så störande!
Menmen...
Godnatt gott folk.

Kommentarer
Postat av: tea

tack vännen !

2008-02-07 @ 22:15:41
URL: http://telicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0