saturday

Idag har det varit en ganska bra dag. Känner mig glad. Kanske för att jag inte riktigt haft tid att tänka på mina känslor. Har haft fullt upp med att tänka på andra saker.
Jag, mamma och Åke var och tittade på ett hus i Gingri. Det var jättestort, men riktigt gammalt och slitet, så det var alldeles för mycket att göra med det sedan.. Så vi får kika vidare. =) jag hoppas att vi flyttar någonstans som är lite mer centralt.. där det åtminstone går bussar liksom. 
Efter att vi tittat på huset, åkte vi till Gällstad och lager 157. Jag köpte lite linnen och sådär. =) Provade jeans också, men hittade inga bra.

Nu har vi precis ätit lite tacos. jättegott =) och jag ska väl softa resten av kvällen. Blir nog titta på en film eller något lite senare. Ganska skönt med en lugn helg. =) Har träffat folk massa helger i rad nu. vilket iofs är grymt skoj. men skönt att bara vara hemma ibland med =)

Nej, nu ska jag försöka fortsätta att vara glad och ha en bra kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0