thursday again..

torsdag kväll..
Jag har precis gjort klart psykologin som ska lämnas in idag.. Jag är verkligen ute i sista minuten. som vanligt. Jag förstår inte varför jag inte kan lära mig! Jag gör alltid allting sista kvällen, och det är lika jobbigt och ångestfyllt varje gång.

Nu borde jag väl sova.. ska upp tidigt imorgon. =/
Jag har inget busskort, så därför ska jag åka med mamma till skolan. Det betyder att jag kommer vara i skolan 1h 40 min före jag egentligen börjar. suck. Men jag får väl skylla mig själv som är så snål att jag inte ens köper en bussbiljett för 20 kr. ^^
Men Anna ska också komma till skolan så tidigt. och jag kan ju faktiskt göra något vettigt den tiden. istället för att sova, som jag skulle gjort annars.

som sagt.. borde sova nu.. i alla fall snart..



Vår ängel.....  Idag är det fyra månader sedan du lämnade oss här på jorden.
Saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0