wednesday

Jahapp. så har projektet börjat då! =) Vår uppgift är att komma på en produkt eller tjänst inom ett visst område (min grupp fick "Work") som vi tror kan bli en stor trend i framtiden. Sedan ska vi ha en "mässa" med varsin monter där vi presenterar våra produkter för föräldrar, lärare och lite annat folk som kommer. Allt material ska skrivas på engelska, men vi får presentera våra produkter på svenska som tur är. =)
Jag hamnade väl kanske inte nån drömgrupp direkt, men det ska nog gå bra. =)

Idag fick vi även våra klasströjor som vi ska ha med till Tyskland. De var rätt coola faktiskt, blev bättre än jag trodde. När flera i klassen gick runt med dem i skolan, verkade väl andra på skolan dock inte jätteroade. De hörde en del "fyfan vad fula", "nu kan vi mobba dem ännu mer" och så vidare.. men vem bryr sig ^^ Haha. vi är ju bättre än alla andra! Eller, är vi det? ;) haha

På idrotten idag var det vinterjogg som gällde. Kändes ju väldigt passande idag, när det ösregnade. Väldigt mycket vinter asså ^^ Det var väl kanske inte jätteroligt att gå ut och springa i sånt pissväder, men man var ju liksom tvungen. Kändes rätt gött efteråt ändå. Och nu börjar det kännas i benen ^^

Nu sitter jag och skriver lite på engelskan som ska vara inlämnad i morgon. Uppgiften är att skriva tre stycken "business letters". Värsta svårt. och grymt tråkigt! Men får väl skylla mig själv som måste göra det nu.. jag hade ju faktiskt kunnat göra det tidigare.. men som vanligt gör jag allt sista kvällen! =P Så smart är jag.


We are the same. We are strong and blessed and so brave.
Tack för att du är så grym =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0