thursday

It hurts...

Why is life so hard?

Ibland undrar jag verkligen vad det är för fel på mig. Varför är jag så ledsen? Finns det ens något att vara ledsen för? Jag har mina vänner, min familj, ett hem, kläder, mat... ja jag borde väl vara lycklig?! Men det är ändå något som saknas.. något som gör att jag är ledsen, trots att jag inte visar det. Kanske är det kärlek som saknas.. Givetvis får jag kärlek från min familj och mina vänner, men kärlek från en kille som jag älskar tillbaka, det får jag inte... Och det känns så orättvist....
Dock så tror jag inte att det är det enda som gör mig ledsen.. Det är något mer. det är jag säker på.. Jag vet bara inte vad det är.. och det gör mig orolig...  äsch... jag kanske bara behöver prata med någon.. men med vem? vem orkar sitta och lyssna på när jag pratar om hela mitt liv, och beklagar mig över att jag är så ledsen, och tycker att det är så synd om mig. Nä.. man skulle tycka att jag var självisk, och att jag borde vara nöjd med allt bra i mitt liv. Det finns ju trots allt människor som har det sämre och människor som kämpar för sitt eller andras liv.  
Suck. jag är nog faktiskt alldeles för självisk...jag borde inte klaga.. men det är svårt.. jag orkar inte må dåligt.. jag orkar inte vara ledsen..

why won't you love me..?

Kommentarer
Postat av: Malin

DU är stark Paulina, Glöm ALDRIG det! Finns om du vill prata någon gång, bara ringa.. vet precis hur du känner dig fast på andra sätt... Ta hand om dig kram

2008-02-01 @ 15:24:53
Postat av: tea

lilla vännen, vi skulle bli ett bra tycka synd om oss själva - team. jag känner igen mig exakt. men det är okej att vara ledsen fast man inte har de värsta problemen i hela världen. säg bara till om du behöver prata!

2008-02-04 @ 22:58:16
URL: http://telicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0