söndag.

jaha. så har det gått ungefär en månad av sommarlovet redan. mer än en tredjedel alltså. känns trist att tänka på det på det sättet, men jaa. det är ju sant.

Hultsfred var grymt nice :D Såg flera skitbra band och träffade massa trevligt nytt folk. Det enda som sög var att jag blev rejält sjuk därnere, så jag låg halvdöd en halv dag eller så. och dessutom så ställde Linkin Park in sin spelning pga sjukdom. LP var anledningen till att jag åkte till Hultsfred så jag blev såklart skitledsen, besviken och arg. Men har nästan kommit över det nu. Kan ju inte sura över det i all evighet. Hoppas på att de kommer till Sverige snart i alla fall. för jag MÅSTE se dem någongång i mitt liv. så är det bara :)

När jag kom hem från Hultsfred var jag jättejätteförkyld i en vecka, så kunde inte jobba. har fortfarande men från den jäkla förkylningen. Måste fått nåt jobbigt elakt virus på Hultsfred eller nåt. Missade iaf "bara" första veckan på jobbet, så nu har jag jobbat två veckor, och bara en vecka kvar att jobba innan det blir sommarlov på riktigt :)

Har föresten även hunnit med att vara i Frillesås över midsommar - riktigt trevligt. och så har jag träffat några kompisar som jag inte träffat på evigheter! Det var riktigt roligt att träffa dem igen :) Ska förhoppningsvis träffa dem snart igen. får inte gå så lång tid emellan asså!

Nu i helgen bär det förmodligen av till Hönö och Hönökonferensen. Det ska bli riktigt kul det med. Förhoppningsvis hittar jag lite folk från Åre där med. Skulle vara riktigt trevligt att träffa dem igen. Var också alldeles för länge sedan. Det har väl kanske iofs sina anledningar, som jag faktiskt inte orkar berätta om här.

Har föresten kommit fram till en del saker jag måste göra någongång i mitt liv.
Så för den som är intresserad, så ska jag:
- Se Linkin Park live
- Åka till Californinen
- Hoppa Bungyjump
- Hoppa fallskärm
och ja.. det finns massor med saker till som jag vill göra.. men just de här är VIKTIGA ;)


Have a nice time. Smile!


Won't look back when I say goodbye.
I'm gonna leave this hole behind me, gonna take what's mine tonight.


Kommentarer
Postat av: JOHN DIN BITCH

phaophao jag är inte med i din blogg =( förklaring?

2008-07-07 @ 23:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0