torsdag.

Nu sitter jag här och glor, som vanligt. Och jag tänkte att jag skulle skriva ett fint litet inlägg, egentligen enbart för att berätta att jag har en väldigt snäll vän som heter John! =) Trots hans rätt ökända humörssvängningar så tycker jag massor om honom! ;) Vet inte om han vet om det själv, men han hjälpte mig verkligen när jag mådde dåligt en tid. Idag är mitt självförtroende 100% bättre än vad det var för lite drygt ett år sedan. Och det är mycket tack vare honom, men såklart även tack vare mycket annat.
Japp. nu vet ni det :)

När jag ändå skriver kan jag ju berätta att jag bara har en dag kvar att jobba nu, innan jag är ledig i några veckor :) Dessutom en väldigt soft dag. Slutar redan kl. 13. Ska bara vara på kontoret och sortera lite papper med, och det är inte allftför ansträngande :)
Dessutom! så drar jag, Malin och Tina till Hönö imorgon :D kommer blir så grymt nice =) Var helt underbart att vara där förra året. Så hoppas och tror på att det blir lika häärligt nu =) Tyvärr så blir det inga fiskpinnar i år. (säkert ingen som fattar vad jag menar nu. men jag jag kläckte en skum kommentar förra året när jag misslyckades totalt med att steka fiskpinnar^^) men vi överlever nog ändå! ;) Vi är ju trots allt den oslagbara trion! =D


puss&kram hejsvejs ha det fint
show the dimples ^_^


Now that the world isn't ending, it's love that I'm sending to you.
It isn't the love of a hero, and that's why I fear it wont'do.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0