tisdag, projektet över

Jag är så sjuukt trött! Har haft fullt upp i skolan hela dagen, och så var det redovisning på projektet innan ikväll. Redovisningen var en liten mässa, där varje projektgrupp hade varsin monter där vi marknadsförde våra produkter.
Min grupp hade en smoothiemaskin som produkt, och i våran monter bjöd vi på nygjord smoothie. Det var väldigt uppskattat, och alla sa att den var jättegod. =) Det var jättemycket folk på mässan. Nästan alla föräldrar, och så massa andra släkt och vänner till alla i klassen. Konstigt nog så var jag inte alls nervös när jag skulle prata med folk om vår produkt, utan det var bara roligt! Tyvärr så fick vår grupp ingen av de priser som delades ut (bästa idé, bästa monter, bästa event och bästa säljare) men jag är riktigt nöjd ändå. Och det känns ganska skönt att projektet är över, men samtidigt lite trist att gå tillbaka till det vanliga i skolan..
Menmen.. imorgon är vi lediga! =D underbart! Sedan är det vanlig skoldag på torsdag och sen är det loov! Ska bli så grymt gött! jobba lite, träffa kompisar, träffa E <3 och sova massor =)

men ja.. nu ska jag nog sova snart.. är grymt trött efter att ha spenderat i stort sett hela dagen i skolan. (bara två timmar mitt på dagen som jag var hemma en stund, och sedan handlade ingredienser till smoothien)
Har ont i typ hela kroppen, framförallt benen, så ska bli skönt att gå och lägga sig =)


Forget what's in the past, tomorrow is here.
You are all I need. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0