I'm gonna sing those songs

Igår var det kalas för mig hos pappa. Fick massa grejer som jag önskade mig så jag är glad :D
De flesta som känner mig vet hur jag den senaste tiden gnällt över att jag inte är arton. Det sjuka är att nu, när det bara är 2 dagar kvar tills jag verkligen fyller, så börjar jag få ångest :O Det känns så sjukt stort att fylla 18, man blir ju typ vuxen. Och jag känner mig allt annat än vuxen! Visst, självklart kommer det att bli gött att äntligen fylla 18, och ångesten försvinner väl ganska snart. Men ändå..!

Det är förövrigt asnice väder idag :) Så nu tänker jag överge datorn och gå ut en stund!



So why should I take your hand,
 when you can't promise happy endings?
Just run away with so much left to share
It's just not enough.


Kommentarer
Postat av: J-S

Men palla att du inte skriver vad du fick då =(



Att va 18 äger =)

2008-11-02 @ 17:02:34
URL: http://partyforone.blogg.se/
Postat av: paulina

haha. jag kan berätta det irl :)



vi får hoppas på det. för snart finns det ingen återvändo så att säga ;)

2008-11-02 @ 20:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0