See me through the eyes of grace

ge mig pannkakor, någon!?
jag har varit sugen på pannkakor i flera veckor nu. Men har jag fått några?! Nä, såklart inte. Så om någon snäll själ i min närhet känner för att äta pannkakor med mig, så är du mer än välkommen :D
 
Som vanligt borde jag inte sitta här. Jag borde sitta med näsan nedtryckt i min kinesiskabok, eller kanske religions-, fysik- eller matteboken. Japp, jag älskar när det är massa på en gång i skolan! Det bästa jag vet. Det är därför jag sitter här istället för att plugga ;)
Nej. jag ska nog faktiskt dissa både datorn och skolböckerna snart för att sova lite :) Sov inte allt för mycket inatt. Dels för att jag var korkad och gick och la mig sent, och dels för att jag drömde massa sjuka drömmar. Jag kommer inte ihåg en enda av dem, men jag vaknade i alla fall mitt i natten av att tårarna bara rann :O Helskumt verkligen. Måste drömt nåt jätteläskigt ;)

Jag känner mig förövrigt lite halvt mörbultad just nu. För det första så är båda knäna blåa efter min fina flygtur från scenen på trädgårn i lördags, och för det andra så sträckte jag baksidan av ena låret idag när jag tränade. Verkligen lyckat.


Don't leave me now, Don't fail me now
You're all I see, You're everything
.

Kommentarer
Postat av: jooooohn

Jag har ätit pannkakor två gånger denna veckan :D och våffler idag :D

2008-11-21 @ 18:37:24
Postat av: paauliiina

ooh! jag åt faktiskt det igår :) maassa gott!

2008-11-21 @ 23:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0