When I hear your voice

I lördags var det utgång för första gången som gällde ;) Först förfest hos mig, och sen trägårn! :) Det var riktigt kul. Träffade även massa folk som jag inte träffat på jättelänge, vilket gjorde det ännu roligare =)

Annars har det inte hänt alls mycket på senaste tiden. Massa skit i skolan däremot. Det sjuka är att jag inte riktigt fattat förrän nu att det verkligen är massor att göra. Jag tycker fortfarande att det känns som om vi precis började skolan efter sommarlovet, och att det jobbiga inte kommer än på ett tag. Men så är det ju tyvärr inte. Nu börjar den jobbigaste perioden på länge, och jag måste nog försöka ta tag i mitt pluggande och få tillbaka min ambition som för tillfället inte existerar.

Snart är det i alla fall helg igen :) Häärligt. Men innan dess är det en skoldag kvar att genomlida, och så imorgon kväll kanske det blir innebandy för första gången på eeevigheter. Jag är rädd för att jag kommer göra bort mig totalt. Kommer knappt ihåg hur man gör ;)  Jag har i alla fall plockat fram klubban från sitt gömställe bakom dörren, och ska försöka testa lite här i mitt rum. Jag lär väl slå ner nåt. xD

be happy

If you fall, stumble down, I'll pick you up off the ground.
If you lose faith in you, I'll give you strength to pull through.
Tell me you won't give up, 'Cause I'll be waiting if you fall.
You know I'll be there for you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0