happyface.

Trevlig avslutning på dagen vill jag lova ;) Satt här hemma, kollade lite på tv, och så ringer John och säger att jag ska titta ut genom fönstret =P Där ute står han och två killar till i min klass. De hade tydligen inget att göra, så de bestämde sig för att åka runt lite och hamnade utanför mitt hus :D Haha. Så jag stod på balkongen och tjötade med dem ett tag, ruskigt kallt, men trevligt =)
Annars har det väl inte hänt så mycket idag. Skolan och sen hem och slöa bara. Kollade på idol och slutet på "Wedding Crashers" innan, och nu blir det snart sova :)

Hearing your voice all around
The last place we're going is down
I'll blindly follow knowing you're leading the way

Kommentarer
Postat av: J-S

Haha visst är vi romantiska!?

2008-10-19 @ 23:02:39
URL: http://partyforone.blogg.se/
Postat av: paulina

oohja! :D

eller.. romantiska kanske är lite fel ord? :P

2008-10-19 @ 23:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0