no matter how far

Svenskatalet blev klart runt ett inatt :O Som sagt, jag är alltid ute i god tid! Men grymt skönt att ha det gjort nu, och det gick faktiskt riktigt bra. Jag hade till och med hunnit lära mig det hyfsat bra. Det var grymt kul efter svenskalektionen iaf, för väldigt många i klassen babblade om det som just jag hade sagt :O Det ser jag som något positivt ;) De kom ihåg vad jag hade pratat om, så då kan det inte ha varit helt ointressant. Wihoo! ^^

Efter skolan åkte jag hem och var hemma i en kvart ungefär. Sedan åkte jag till friskis och tränade. Galet jobbigt idag, men känns gött nu efteråt.
Efter träningen gick jag och tog "påfyllningsvaccination" mot Hepatit A, så nu har jag plåster på armen *putamedläppen* Sprutan gjorde inte direkt ont, men jag kommer säkert få ont i armen imorgon. Det fick jag förra gången jag tog den.. Kunde inte lyfta armen högre än axeln utan att det gjorde ont, och så fick jag feber och grejer med. Förhoppningsvis slipper jag det den här gången!

Nu ska jag bara läsa ett kapitel i Logistiken, sedan blir det slöa hela kvällen! Wunderbaar =D



Let me know what plagues your mind
Let me be the one to know you best
Be the one to hold you up
When you feel like you're sinking

Kommentarer
Postat av: J-S

Klas Svensson

CAD - Computer Aided Design

Men vad är då Design?

2008-10-16 @ 21:58:05
URL: http://partyforone.blogg.se/
Postat av: P

tråkmåns!

2008-10-16 @ 22:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0