There's no escape.

Seg men soft dag idag. Sov jättelänge och sen har det blivit lite plugg och lite allmänt slöande. Den enda ansträngning jag gjort var att gå ut och gå en sväng innan ikväll. Fast jag diskade i och för sig den enorma högen med disk innan idag ockå. Det är konstigt att det alltid blir så mycket disk när mamma inte är hemma (a) haha.

Nu kikar jag på "Se upp för dårarna". Verkar vara en lite halvskum film, men helt okej ändå. 
På tal om den filmen, alla som sett den, så har jag börjat fundera på att bli polis :O Men jaa. jag har inte bestämt mig än om jag ens ska försöka söka. Verkar vara rätt svåra fystest. Vet inte om jag klarar det ^^




What good is a life, with no one to share,
the light of the moon, the honor of a swear.
We can try to live the way in which you speak,
taste the milk of your mother earth's love,
spread the word of consciencness you see,
we are everything we need.

Kommentarer
Postat av: J-S

Se upp för dårarna är asbra ju :D



Men snälla bli inte polis, jag skulle INTE känna mig säker på gatorna om jag visste att du sprang runt med pistol och massa befogenheter :P haha

2008-10-13 @ 14:35:35
URL: http://partyforone.blogg.se/
Postat av: paulina

Hahahaha! xD fyy vad taskig du är! :D Jag skulle lätt bli en skitbra polis! ;) Men jag vet inte ^^

2008-10-13 @ 17:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0