Looking for hope, somehow somewhere.

Dagen började otroligt bra. klockan ringde 6.00 (alltid lika roligt) och jag går upp och ska tända lampan i mitt fönster. Då råkar jag riva ner en blomkruka med en kaktus på golvet. Jag ser liksom i slowmotion hur den trillar ner, och plötsligt är det jord över hela golvet. Väldigt kul. Men jag kunde ju inte direkt ställa mig och dammsuga kl. 6 på morgonen, så jag sopade ihop jorden så gott jag kunde och lät det vara så till efter skolan.  (hoppas alla förstod att "otroligt bra" var ironi)
Skolan var ändå helt okej idag. gick bara 8-12. Vi fick bland annat tillbaka fysikproven. Blev godkänd i alla fall, även om resultatet inte var det bästa kanske ^^
Sedan jag kom hem från skolan har jag nördat framför datorn och tv:n i stort sett hela dagen :O Helt stört! Jag har massa läxor att göra, men har inte gjort en enda.. Jäkligt bra Paulina!!
Ska försöka göra lite nytta imorgon, då vi har Projektarbetesdag, vilket innebär att vi inte har några lektioner. Malin, Emelie och jag ska därför försöka jobba lite med vårat projekt, och sen blir det träning :) Men jag ska även försöka göra lite av alla de femhundra övriga läxorna vi har. Och nej, det var inte alls överdrivet ;)


Every memory of walking out the front door
I found the photo of the friend that I was looking for
It's hard to say it, time to say it

Goodbye, goodbye.

Kommentarer
Postat av: J-S

Polisphao! vilken rip på blomkrukehistorien, kan ju dra tydliga paraleller till min spegel :P haha

2008-10-13 @ 21:27:17
URL: http://partyforone.blogg.se/
Postat av: paulina

men blomkrukan var åtminstone min (eller mammas) och den gick inte ens sönder! :P

men vi är ungefär lika smarta du och jag iaf ^^

2008-10-13 @ 21:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0