Running as fast as I can

Det är inte ofta man ligger platt på rygg på golvet i skolan! Men ja, det gjorde jag idag! Tack vare mina två kära vänner Josefin och John. Jag sitter på en såndär rullstol i datorsalen när John plötsligt får för sig att ta tag i mina ben och dra iväg med mig (?) Jag som precis då höll på att rita fina måttsstreck med Jossan ropade nåt i stil med "neeeeej" åt John, så Jossan tänker att hon ska göra en god gärning och tar tag i min stol för att inte John ska dra iväg med mig. Tanken var ju god iaf, om det inte hade varit så att när de drog i mig från varsitt håll så råkade stolen givetvis trilla omkull, och jag åkte rakt ner på golvet. Hm... Ja, tanken var ju som sagt god Jossan, och det är väl tanken som räknas. Inte sant?
Jag överlevde dock den lilla incidenten, så nu sitter jag här och pluggar ihjäl mig istället..  HAHAHA, vilket skämt! Jag kan ju inte direkt påstå att jag är särskilt effektiv med skolarbetet just för tillfället. Sitter och försöker få ihop min del till svenskatalet som är imorgon (!) Som vanligt är jag ute i god tid.
Trots att jag borde vara jäkligt stressad just nu för att jag inte är klar, så sitter jag här och stirrar framför mig. Vart i helvete tog min ambition vägen?! Den har inte synts till på x antal månader. Hmpf...



aaaah?! that's me :O


Don't wanna talk this one out
This time I won't let you bring me down
Won't let you shut me out
This time I know
I don't wanna think about you


Kommentarer
Postat av: J-S

Ja men det är ju jag som bestämmer vart du ska och vart, Jossan utmanade min auktoritet:D och jag är inte den som ger mig! :D haha

2008-10-15 @ 23:14:07
URL: http://partyforone.blogg.se/
Postat av: P

Haha, jo men precis hörrödu! :P

2008-10-17 @ 15:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0