on fire for you

Ibland gör man val som man ångrar. Fysik B är ett sådant! I alla fall känns det så just nu. Fysikprov imorgon känns liksom inte alltför roligt. Fattar inte ens hälften av allt det vi har prov på, så vi får väl se hur det går.

De senaste dagarna har jag haft fullt upp typ. Har varit i skolan, tränat, pluggat och jobbat lite hemma. Likadant blir det imorgon. Börjar dock med lite sovmorgon imorgon! Sköönt! Sen ska jag klippa mig kl. 10 (äntligen!!) sedan blir det skola; tre megatråkiga lektioner som jag förmodligen bara knappt kommer överleva. Tredje och sista lektionen är fysikprovet. ÅÅÅNGEST! Efter skolan blir det iaf spinning, och sedan hem och plugga lite. Och sedan ska jag faktiskt bara chilla!!!

Idag var jag i skolan från åtta till halv fem! :O Helstört. Men vi hade lärarfri lektion det sista, och då gick de flesta hem, men jag och några till satt kvar och studade fysik, sedan när vi egentligen slutat så satt jag och två andra kvar ytterligare 1 timma för att försöka förstå lite mer. Det gick ju sådär.
Efter skolan tränade jag på gymet på friskis. Riktigt gött att bara skita i skolan för en liten stund och svettas lite ^^ Var även en kille som jag tror flörtade med mig?! haha ^^ han var till och med riktigt snygg :O :D

Nej, nu ska jag dissa datorn och slänga mig i sängen och soova! Orkar inte mer fysik nu, det får gå som det går helt enkelt!

grace

I'm gonna stand and say,
that I'm nothing on my own,
and I love you, please come home
.

Kommentarer
Postat av: J-S

Herregud vilken nörd, stannar kvar i skolan :O



Asså ud skulle lagt in stöten, lite hett sex i omklädningsrummet? :R

2008-10-01 @ 23:46:14
URL: http://partyforone.blogg.se/
Postat av: paulina

haha, i knoow. men alla vet ju att jag är nörden själv! ^^



Jo, men visst. låter ju som en utomordentlig idé. får tänka på det nästa gång då! hahah xD

2008-10-01 @ 23:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0