nine eleven.

Imorses vaknade jag med lite ont i halsen =/  Och nu på kvällen kan jag ju inte direkt påstå att det har blivit bättre. Blir väl förmodligen till att vakna upp imorgon med en superförkylning påväg :( Inte roligast kanske.
Menmen, det har i alla fall varit en trevlig dag! Sovmorgon betydde massor! Började inte skolan förrän kl. 10.40. underbart.
Efter tre inte allför roliga, men ändå helt okej lektioner åkte jag hem för att äta lite och slå in paket till Fanny som fyller 18 idag =) Sen kom Malin också, och vid kvart över fem åkte vi ner till stan för att åka bussen till Sandared och hem till Fanny på kalaaas! =D
Blev en riktigt rolig kväll, med allt ett barnkalas helt enkelt måste ha! Hamburgare/korv, glass + maränger, diverse lekar, fiskedamm och slutligen lite singstar :) Riktigt trevligt.
Men när jag och fyra till sedan skulle ta bussen 22.09 från Sandevi så kom den aldrig :O Västtrafik är lika värdelöst som vanligt!! Stod där och väntade i typ tjugo minuter, innan Tea ringde sin mamma och bad henne hämta oss. Och snäll som Teas mamma är så gjorde hon det :)

Men nu börjar man bli lite småtrött, och halsen gör ont :(   så det blir sova som gäller.
Let it be.

Staying home alone on a Friday
Flat on the floor looking back
On old love, or lack thereof
 After all the crushes are faded
And all my wishful thinking was wrong
I'm jaded, I hate it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0