sunday

Har varit fullt upp den här helgen. Igår firades Anna och Matilda - väldigt trevligt! och sen så gick jag hem till några kompisar till familjen där delar av min familj redan var. Trevligt det med. Ett av "barnen" gick i min klass ettan till sexan. Kul att träffa honom med, var ett tag sedan sist :) Och han var lika snygg som vanligt =) hihi

Idag har jag övningskört en del, och träffat släkten. Trevligt trevligt. Hann även med att åka lite fyrhjuling. Åkte dock bara med min farbror, för det var så svinigt kallt om händerna så ville inte köra själv.
Sedan så var jag och kollade på elfsborgsmatchen på pizzeria Viking. Blev 0-0. Riktigt surt, för nu är det ganska liten chans till att vinna guld =( 
Och så kollade jag ju självklart på premiären av "Hål i väggen" Var efterlängtat vill jag lova! :D Har tyckt i flera år att det borde komma till Sverige!! Var väldigt kul iaf, borde dock varit längre. Det tog slut för snabbt ;)

Nu är jag även anmäld till högskoleprovet. Känns både bra och jobbigt. Men det går nog bra får vi hoppas på :P
Det är i alla fall den 25 oktober. Samma dag som jag, Malin och Tea ska gå och kolla på Björn Gustavsson! =D kommer bli riktigt kul! :D

Förkyld har man hunnit med att bli också, jätteroligt verkligen.

glory




I thought love was, More or less a given thing.
The more I gave the less I got, oh yeah.
What's the use in trying, All you get is pain.
When I wanted sunshine, I got rain
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0