torsdag

Idag började jag skolan 10.40 = låång sovmorgon! helt underbart. Och eftersom jag var skittrött igår kväll och somnade tidigt så sov jag mycket inatt. Mer än 8 timmar! Det behövdes verkligen vill jag lova! =) Men förmodligen blir det till att sova tidigt idag med, för jag är lite småtrött. Känns som om jag inte gjort annat än rört på mig idag. Cyklade till och från skolan, och har tränat ett spinning medel pass. Så energin börjar sakta men säkert minska.
Nu sitter jag i alla fall och räknar lite matte. Gör lite tal om sinussatsen som jag inte hann med i skolan. Ganska enkelt ändå, så inte alltför ansträngande.
När jag är klar med matten tänkte jag lägga in lite ny musik på ipoden, och sen blir det nog faktiskt sängen. Kanske läsa lite i "systrar i jeans - fjärde sommaren" innan jag somnar. =)

glorious


Cause sometimes I miss knowing someone's there for me.
And sometimes I need someone to say, "You'll be all right. What's on your mind?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0