tröttdag

Idag har jag varit jättetrött hela dagen, men det har ändå varit en kul dag. Kanske delvis på grund av tröttheten. ^^
Började i alla fall dagen med att ta skolfoton. Något som jag verkligen inte gillar. Man lyckas alltid bli så fruktansvärt vacker på dem (inte). Men denna gången fick jag åtminstone stå upp :D Fick stå i mitten på mittenraden ;P Sen var det enskilda foton som gällde, uschush. Efter att fotografen tagit mitt kort sa han typ; "hm.. inte illa". Kan ju tolkas lite hur som helst, men jag hoppas på att det blev halvbra iaf ^^
Sedan var det Matte D, Samhällskunskap B och efter det Matte D igen. Inte alltför roliga lektioner direkt.
Efter skolan åkte Malin med mig hem. Blev lite käk, och sen singstar :) Jag var dock så himla trött så höll på att somna ^^
Klockan fyra skulle vi ta bussen till friskis och träna, men nu är det så att vid min busshållplats går det två olika bussar förbi. Åttan som går via sjukhuset, och sexan som går via coop forum och även förbi friskis. Vi skulle ta sexan, som gick hel. Vi går ut till busshållplatsen och hoppar på bussen som kommer. Efter 3 hållplatser säger Malin: Men hallå! vi sitter ju på åttan! (åttan går 5 minuter före sexan) Precis då åkte bussen från sista gemensamma busshållplatsen! Väldigt smart av oss  ^^ (mest mig kanske, som hade koll på busstiderna och det).
Det betydde att vi skulle vara tvungna att gå från södra torget, och det skulle bli skittajt med tiden. För vårat pass som vi bokat började halv! Himla kul, och till råga på allt var jag kissnödig xD
Vi kom till friskis 8 minuter innan passet började, och skulle stämpla in, men då krånglade tydligen det där. Så vi fick biljetter till ett annat pass (?) Lite småstressigt, men vi fick snacka med en som jobbade där och så fick vi andra biljetter och blablabla. Det slutade med att vi fick lämna våra biljetter till instruktören först, sedan springa och byta om skitsnabbt och sen gå in till passet. Men vi hann faktiskt innan det började :O  Dock så hann jag inte kissa xD

Efter träningen åkte jag hem och käkade, sedan övningskörde jag med pappa till stallet eftersom jag skulle rida. Väl där så tyckte pappa såklart att jag skulle parkera, men det fanns bara enskilda platser, och jag har bara parkerat på platser som det är tomt runtomkring. Men pappa gav sig inte, och så fick jag parkera mellan två bilar för första gången. Det gick riktigt bra faktiskt :D Parkerade till och med rakt. Stolt över mig själv ;P
När jag körde hem sedan efter ridningen körde jag på motorvägen för första gången! =) Gick riktigt bra det med, och det var faktiskt väldigt kul. Inte alls lika läskigt som jag trodde ;)

Menmen, nu ska jag sluta babbla. Måste verkligen sova. Innan idag sa jag att jag tänkte gå och lägga mig kl tio idag! Det gick ju bra ^^
Sovmorgon imorgon förresten =D och på torsdag och fredag med.  Underbart ^_^




When did I lose my sense of purpose?
Can I regain what's lost inside?
Why do I feel like I deserve this?
Why does my pain look like my pride?


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha! :D Vi är smartast i världen! ;D

2008-09-14 @ 22:24:02
Postat av: P

självklart :D haha

2008-09-16 @ 22:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0