until the last drop falls.

Jag älskar verkligen dagar då allt känns bra ända tills man känner på sig att en jävla ångestattack är påväg. Hoppas för övrigt att alla förstod ironin i den meningen.
Idag har det varit en bra dag, trots att jag varit grymt trött. Har kännt mig rätt så glad hela dagen, ända tills för en stund sedan. Humöret bara sjönk, utan nån som helst jävla anledning. Verkligen skitkul att känna sig helt misslyckad och vara bitchen nummer ett mot alla. Blä på mig!
Förlåt för att jag skriver sån här skit här, skrämmer väl iväg de få läsare som finns genom att framställa mig själv som ett psykfall.

That's me. I'm sorry.

Time will show, the last word is for me.
If you fail to see the problem we have, one room full of walls.
Jar of love isn't dry until the last drop falls
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0