swerve out of control

Det här blev en riktigt trevlig dag :) Riktigt trött och flummig i skolan, vilket gjorde allt lite roligare.
Efter skolan var det gymet som gällde med Assarsson. Kul det med :)
På kvällen var det kalas för storebrorsan, och jag hade fått i uppdrag att göra tårtorna. De blev rätt så bra faktiskt.
När folk åkt hem från kalaset, kände jag mig alltmänt rastlös och uttråkad, så funderade ett tag på att gå ut och gå en sväng, men så frågade några av mina kära vänner om jag ville leka med dem en stund, och det ville jag ju såklart! Så resten av kvällen spenderades hemma hos Tina med Malin, John och självklart Tina själv, trött och flummigt där med :D Massa trevligt!

finished


Come on, oh my star is fading
And I see no chance of release
And I know I'm dead on the surface
But I'm screaming underneath

Kommentarer
Postat av: J-S

GE MIG EN TÅRTA!

2008-09-27 @ 01:46:20
URL: http://partyforone.blogg.se/
Postat av: P

hihih :)

2008-09-27 @ 01:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0