3september.

Idag har det varit en seeg dag. Gick upp halv sju, sen skola från 8 till 15.20. Fem stycken sega lektioner. Den enda som gick hyffsat snabbt var matten! =) Fattar faktiskt det vi håller på med nu, och det är huur gött som helst! Hatar att inte förstå!
Efter skolan åkte jag hem till lilla farmor som fyller år idag. Käkade smörgåstårta, och sedan glass, vilket ledde till att jag blev jättemätt! Var även skittrött, så höll på att somna i soffan.
När farmor var färdigfirad blev jag skjutsad av min snälla bror till friskis, där jag var med på ett Spinning Medel pass. Var lite halvjobbigt eftersom jag var så mätt, men det var gött ändå =) Det spelades även en Linkin Park -låt. =D Gjorde att allting kändes mycket lättare ^_^ I alla fall, när jag kom ut från friskis ÖSregnade det. Humöret sjönk genast, och gick allmänt depp bortåt busshållplatsen. Lyckades då trampa i en vattenpöl och min ena sko vattenfylldes. JIPPIE!

Nu sitter jag i alla fall hemma och segar här framför datorn. Kollar runt lite på internet på olika balklänningar. Vet ungefär vad jag vill ha för någon, men det finns ju så sjukt många fina, och jag vet inte än om jag ska köpa en färdig, eller om jag ska låta nån sy upp en åt mig eller hur jag ska göra. Menmen, jag har ändå ett tag kvar att fundera ^^

Just det! Idag är det exakt 2 månader kvar tills min födelsedag! weey! längtarlängtar!! =)

Be happy,
grrrreeat.

Up Where the mountains meet the heavens above
Out where the lightning splits the sea
I could swear that there’s someone somewhere
Watching me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0