Enation - World In Flight

Wiieh! Idag fick jag brev från cdon :D Fick äntligen skivan med Enation! Och nu tycker säkert alla att jag är jättetöntig som lyssnar på cd-skivor, när man ju faktiskt kan ladda ner och lyssna på ipoden, daah! Men det är faktiskt helt omöjligt att få tag på Enations musik på internet, trust me I know. Jag har försökt överallt (kanske inte riktigt, men nästan) och enda möjligheten till att få tag på musiken är att köpa den, och då tänkte jag att då kan jag ju köpa en cd-skiva lika gärna :) Och för er som aldrig hört talas om Enation innan; de gör underbar musik! M-m-m !





It's gotta be just right
The soul and the spirit
The chord and the lyric
.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0