new year, new expectations, new me?

Julen är över och 2009 har börjat. Julafton blev trots att jag var sjuk rätt trevlig tillslut, om än ganska hysterisk, som vanligt. Jag fick många bra julklappar och träffade alla mina närmaste släktingar :) Började firandet hos mormor klockan ett med julmat (som jag dock knappt fick i mig nåt av pga att jag var sjuk) och efter det var det mest chill fram till kalle anka och sen blev det julklappsutdelning. En väldigt lugn och skön första del av julafton. Sedan bar det av till pappa där resten av släkten redan var. "Tomten" kom på besök och sedan var det julklappsutdelning även där. Helt galet hysteriskt. Julklappar överallt och folk som ropar hej vilt. Men okej, det hör till...

Nyår tillbringades i Vemdalen med Emelie, Malin och Malins föräldrar. Åkte dit upp i måndags och kom hem igår kväll, så man är allt lite småtrött idag. Men det var verkligen fem underbara dagar! Underbar skidåkning och underbara vänner. Kan inte bli bättre :)

berättar inte allt om Vemdalen här, så om du vill läsa mer och se fler bilder så kommer jag inom kort att lägga upp massor på paulinab.bilddagboken.se så gå in där och kolla vetja :)






Oh, this is the start of something good.
Dont you agree?


Kommentarer
Postat av: Malin Assarsson

Härligt det ser ut att vara :)

2009-01-09 @ 15:07:32
URL: http://malinassarsson.blogg.se/
Postat av: Malin Assarsson

haha oj, det stod att det inte fungerade. inte meningen att spamma dig (A)

2009-01-09 @ 15:13:26
URL: http://malinassarsson.blogg.se/
Postat av: paulina

Hahaha :D jajjemän, det var jättehärligt :)

2009-01-09 @ 16:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0