Happy 3 november

Tänkte bara skriva att det idag (eller egentligen igår eftersom jag skriver så sent) är min födelsedag! Känner mig otroligt mycket vuxnare nu när jag inlett mitt sista år som tonåring. Eller kanske inte, det känns faktiskt inte så stor skillnad mot vad det gjorde igår då jag bara var 18. Dagen har i alla fall varit riktigt trevlig och trots att jag inte kunde fira med mina kära Boråsvänner eller familjen idag så har jag haft jätteroligt då jag spenderat kvällen med några från klassen. Vi körde en trekamp innehållande tjurridning, laserdome och gladiatorfight. Efter detta blev det bowling. Minst sagt en härlig födelsedag. Fick även en helt perfekt födelsedagspresent av en klasskompis, nämligen en bok med massa muffinsrecept! Fick också en stor disktrasa där det stod "for BIG mistakes". Roligt! ;)

Nu tänkte jag inte skriva så mycket mer här, utan jag kommer istället imorgon att berätta lite om min helg hemma i Borås och om de senaste dagarna. Är ledig imorgon vilket innebär lång sovmorgon, sedan plugg och eventuellt lite muffinsbak! Nu blir det däremot sängen och sova! Godnatt på er! :)

Jag kommer fömodligen att lägga upp lite fler bilder imorgon men här är i alla fall en där vi kör vi lite gladiatorfight! :)


- Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0