2 oktober

Jag trodde aldrig att jag skulle ha det behovet, men just nu önskar jag verkligen att jag hade en stiftpenna med ett stift som är mindre än 0,3. Känns faktiskt ganska sjukt att 0,3 kan kännas alldeles för tjockt, men det är just vad det gör. Jag har ikväll suttit och arbetat med min ritning som skall in på tisdag. Har försökt mig på att rita blommor, blad, små krusiduller och andra detaljer på min ritning och det är inte det lättaste vill jag lova. Känns oerhört smått och pilligt, men det blev ett helt okej resultat. Jag hoppas i alla fall att min lärare godkänner det.

Som jag berättade igår körde jag idag spinning med en klasskompis. Det var jobbigt men riktigt kul att spinna igen efter så lång tid sen sist. Jag har planerat att köra det någon gång i veckan framöver iaf, nu när jag ändå har ett träningskort.

Förutom att rita klart min ritning och tränat idag har jag och Rasmus varit ute och cyklat en del. Han hyrde om sin cykel en vecka till och sedan tog vi en tur till strandpromenaden i Västra hamnen. Det har varit riktigt höstfint väder i stort sett hela dagen, så vi åkte runt i våra mössor och vantar och bara njöt av solen! Väl hemma igen blev det tacos och sedan Idol. Minst sagt en trevlig dag!




- Paulina

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej! Jag tittade lite på nätet och hittade det här:

Grafo reservstift 2B 2mm/120mm 12st

Grafo reservstift 2H 2mm/120mm 12st

Grafo reservstift 3H 2mm/120mm 12st

Grafo reservstift 4B 2mm/120mm 12st

Grafo reservstift 4H 2mm/120mm 12st

Grafo reservstift 8B 2mm/120mm 12st

Grafo reservstift HB 2mm/120mm 12st

Är det något som du söker? Jag kan beställa några om jag bara vet vilken sort du vill ha. Har du penna som tar dessa smala stift?



Så synd att vi inte kunde komma ner till helgen... Det hade varit så roligt att se hur du bor och titta runt lite i Malmö. Hoppas vi kan hälsa på senare i höst! Hör av dig om stiften.

Hälsningar

Yvonne

2009-10-05 @ 15:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0