24 april

Nu börjar jag äntligen känna hur min energi sakta men säkert återvänder. Visserligen var jag helt utslagen större delen av dagen igår med feber och så ont i halsen att jag inte fick i mig någon mat förrän vid sextiden på kvällen. Men då när jag väl kunde äta fick jag faktiskt i mig riktigt mycket. Halsen är fortfarande väldigt svullen, både på in- och utsidan, men jag är så otroligt tacksam över att jag fått de där smärtstillande tabletterna, för de gör att jag kan äta och dricka och framför allt så att jag kan sova mer på nätterna, vilket såklart gör att jag får mer energi på dagarna. Jag hoppas verkligen att sjukdomen är på väg åt rätt håll nu, dvs. att försvinna, för jag orkar inte med att vara sjuk mer. Det är både jobbigt och fruktansvärt tråkigt!

- Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0