19 augusti

Jag har fått klagomål. Eller åtminstone pikar om att jag skriver alldeles för sällan. Och jag vet, jag är helt usel på att uppdatera bloggen. Jag har däremot tänkt mycket på det och tagit bilder som jag planerat att lägga upp här. Därför får jag väl, som vanligt, köra på sammanfattning med bilder och lite text. Dessutom har jag planer på att i fortsättningen bara skriva korta inlägg för att det inte ska kännas för jobbigt. Jag har även funderat på att delvis övergå till att använda twitter istället för att iaf ge er lite hum om vad jag sysslar med. Samtidigt är det ju inte världens mest givande inlägg som kommer att hamna där, så jag får väl skriva här också. 
Just precis nu känner jag att det är aningen för sent för att sitta och lägga upp massa bilder här med tanke på att det är uppstigning kl halv sju imorgon för att jobba. Så därför har ni här min twitter-adress istället där ni kan få små korta notiser om vad jag har för mig. Vi får hoppas på att jag orkar vara hyfsat aktiv där. 


http://twitter.com/paulinabredberg


När jag ändå är i farten kan jag ju berätta att jag nyss varit i Turkiet med Rasmus familj. Helt underbart med lite ordentlig värme. Sol och bad och shopping för hela slanten (nästan bokstavligt talat). Det blir bilder från det också, så småningom....


- Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0