10 februari

Idag har jag inhandlat ett par knallrosa tygskor! Och nu tänker säkert de flesta av er att jag måste vara sjuk eller nåt, men det är lugnt, ni behöver inte ringa och höra om jag har feber eller så. Jag har faktiskt mognat på senare tid, eller kanske gått tillbaka till barndomen då jag faktiskt tyckte om rosa. Jag har insett att det är en ganska fin färg och skorna kostade faktiskt bara 129 kronor så jag tycker att jag gjort ett riktigt kap. Till min hjälp hade jag dessutom tre kompisar och vi var tre mot en när vi skulle bestämma om de var fina eller inte. Den enda rösten emot var dock Fredriks, och han gör ju grimaser och rynkar på näsan till ungefär 99% av allt man visar så jag räknar inte hans röst. Så det så!


Mina fina skor :)

Snart ska jag och Siri iväg och testa IndoorWalking för första gången, det ska bli riktigt roligt! Imorgon är vi lediga från skolan och då ska vi eventuellt ta bussen till Svedala outlet och shoppa lite till. Kuligt!


- Paulina

Kommentarer
Postat av: Naida

Åh jag blir så stolt när jag läser om dina rosa skor! ^^

Inte för att jag gillar rosa, men för att du köpte dem!

Skor ska vara fina och glada! :)



Du verkar ha det gott tjejen, jag gillar det =)

Fortsätt ta hand om dig! Puss och massa kram!

2010-02-11 @ 08:32:30
URL: http://naidan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0