23 februari

Sitter och ångestar lite över talet som ska hållas imorgon. Tio minuter fullt med massa babbel som jag ska komma ihåg. Galet! Måste tänka på att prata lååångsaaaamt och arrtiikuleerra mera, vilket inte direkt är min grej.. Men jag är i alla fall klar med allting nu, ska bara lära mig alltsammans, eller det mesta iaf.

Måste såklart säga att världens bästa pojkvän har tagit körkort idag! :D :D Grattis till honom!!! :D Nu får han se till att skaffa en bil snabbt som attan så att han kan hälsa på mig varje helg, eller i alla fall ofta! :)


För er som har spotify, enjoy! För er som inte har det, TOO BAD!
http://open.spotify.com/user/phao/playlist/7pEf3go5j10Yv1fFDJE7Oy


- Paulina

Kommentarer
Postat av: Sandra

åhh och jag som såg han på friskis idag, hälsa jättegrattis från mig!!

:)

Kramkram Sandra

2010-02-23 @ 22:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0